Followers

Monday, 11 April 2011

Terima Kasih Untuk Segalanya =)

      
 Selamat Pagi , Cikgu! .... 
( try buat ala2 Upin&Ipin version .. tapi tak payah la kibas2 tangan tuu )







Bukannya apa, teya nak ucap selamat pagi, je. Awal2 lagi dah merepek!
Teya kadang -kadang bosan juga tinggal di rumah ni. Yela budak tanam anggur.
Anggur kering kot. =_=' ( dye merepek lagi )

Anda semua pernah ke kena berleter? Alaa.. Mesti la pernah kan.
 Boleh dikatakan semalam, kini dan selalu teya kena berleter. Yang paling selalu 
ialah pasal keputusan SPM.! Huh. 
Eden nok buek macam mana, ummi teya tak puas hati dengan keputusan tu!
Padan muka kau, teya!boyemo
Baru kena batang hidung sendiri! Dahlah hidung kembang, pipi tersorong2.

datang dari mana gambar ni?


Okey, ummi.. InsyaAllah , kalau kak dapat masuk Matrik ke, Asasi ke...
Yang macam ada harapan nak jadi doktor tu, Kakak akan PULUN betul2!!
Ergghhhh.... PULUN..!!
Memang. 
Kalau ibu berleter , tambah2 fokus kat kita je.. amatlah terasa dek hati!
Tapi, bagi teya itulah yang pemberi semangat! Teya tahu, ummi teya berleter sebab
dia nak suntik semangat kat anak sulung dia yang dah hampir KIOK! ni...
Macam apa orang cakap? Cabar!! ha.. itulah. Ummi nak CABAR teya.


Abbi, pula..hampir tiap2 minggu hantar teya pergi asrama yang jauhhh tu!
Hampir 1 jam setengah perjalanan.
 Bagi duit yuran lagi, duit belanja...... Ok, teya agak boros.
Kalau dah bagi tu selalu saja  teya kata


" Eh Abbi. Kakak kan kena beli blablablabla...
 dan Abbi pula selalu cakap..


" Cukup la tu. Dah banyak kan tu. Ingat Abbi COP duit???"
Lepas tu, teya akan ketawa dan terbayangkan alangkahbagusnya
ayah teya COP duit! 


Terima Kasih , Abbi. 


Ummi dan Abbi dah banyak sangat tolong teya selama ini. Tak mahu kecewakan
Ummi dan Abbi lagi. 


Seorang ibu mahukan yang terbaik untuk anak2nya.

Uhh...! Bergenang air mata dengar kata2 itu!
She's my Best Mom in The world!


My dad, My Hero... Ayah sumber kekuatan!

Love u , daddy! 

.habis.














5 comments:

nelly said... http://i.imgur.com/mkiht.png

so sweet !!!!

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

oh ye kew? hahah :)

MIXED MINDS said... http://i.imgur.com/mkiht.png

lovely pictures :)

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

thanks yaw! :)

9n0L4 said... http://i.imgur.com/mkiht.png

berleter tu tanda sayang kan. hee. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...