Followers

Tuesday, 26 April 2011

Ada Jugak Macam tu? Sedihnya.. :(


 Assalamualaikum .
Menemui sahabatku saudara/saudari Blogger semoga sihat2  sahaja, teya  
di sini sihat walafiat. Apa khabar anda di sana? Saya teya..... blabalablablabla


Teya sedang sibuk memekakkan telinga daripada mendengar 
orang tua cina membebel dalam van.Arghhh..


" surat khabaq lama. suurat khabaq lama. "

"Tong Fu Xo Chiau. Tong Fu Xo Chiau"
tak tau apa dia cakap dalam bahasa mandarin. Bedal saja


Enri kali ini agak jiwang melehtapi, apa salahnya? Layan je lah!
Sampai sekarang teya tertanya2, adakah wujud boyfriend sebegitu
dalam dunia ini?


Bf takut nak telefon gf dia
sebab takut dengan parents gf dia?


Bf tak ucapkan sayang pada gf dia
sebab malu?


Bf ego sebab tunggu gf dia ucapkan
sayang dahulu?


Bf sangat malu berbicara soal perasaan. 


Kalau ada... menderita betul gf dia kan? Ye la.. menunggu hari2
yang membosankan



Adakah itu petanda bf dia tak sayang dia?

Masih tertanya2 benak kepalahotakku. Sampai bila ianya akan terjawab? 

*Amaran lembut : kenyataan ini tiada kaitan dalam hidup teya. :)
PEACE>



13 comments:

nelly said... http://i.imgur.com/mkiht.png

banyak petanda ..
ex nelly siap bagitau lagi kat tepon :
"saya dah tak sayang awak sama macam dulu .."
sentap derr !

MiSzy DiaN said... http://i.imgur.com/mkiht.png

ada kot, utk mereka yg cuma nak main2kan perempuan tue..

Cikbeyla Nabiella said... http://i.imgur.com/mkiht.png

mungkin ade.
yg pasti,ego nk ckp syg tuh cmfem wujud. huhu.
lelaki kan. ego tuh la yg pling tinggi. :|

sweet stalker said... http://i.imgur.com/mkiht.png

ada je kot lelaki mcm tu..saja nak buat perempuan menderita..

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

nelly :

betul ke cm tu? uwaaaaa... :( sedinyer..

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

MiSzy DiaN : ye ke ade.. emm. mcm betul je ade. jahat kan?? :'(

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

cikBeyla Nabiella: uoh... setuju dengan anda! laki mmg ego tinggi.

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

sweet stalker: sob100.. :'(
sediy beb..

zacky ~786~ said... http://i.imgur.com/mkiht.png

uit..~ gue no comment.. tak pernah couple hahaha

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

zacky~786~: ouh.. heheheh..
bagus!

honey_saffy said... http://i.imgur.com/mkiht.png

hehe.. len macam ja.. haih.. ada ja.. bwu bergf n bf kowt, blum nikah lagi mehh.. sabaq sat hehe
(oppss temenyibuk sudah hehe)

cendol said... http://i.imgur.com/mkiht.png

HAHA

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

Aahhh ! semua yg teya tlis ni mengarutt .. :O

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...