Followers

Thursday, 7 April 2011

Bersama Member di JUSCO!!!

Assalamualaikum..
Sebenarnya mulut teya sekarang peuh dengan cucur udang yang ummi 
teya masak pagi tadi. Al- maklumlah... lapar sangat! Matahari dah terpacak pun.. :)
(faham2 la kan waktu bila sekarang...)

Okey, sekarang nak cerita pasal kelmarin! Sumpah... memang BEST! 
Teya dan kawan2 busuk teya.... keluar SW di JUSCO>>>
Tahu apa maknanya SW?? shopping window okey?  ulang sekali SHOPPING WINDOW!!
hahaha...

Hanya kawan busuk teya seorang lagi yang beli. Dia beli kasut. heheh... 
Kami tak sangka pun nak SW sebab semua bawa duit kan? Ini maknanya
kami ke JUSCO bukan dengan tangan yang KOSONG! 
Seronok sangat ronda2 sampai lupa nak beli.... 

Cuma banyak gambar saja dalam entri kali ni.

Dari kiri : Farra , Timah, Mona, Teya, Izyan   Bersama selamanya!!


lebih kurang macam ni la kami berjalan  di JUSCO yea...

Mulot penuh pun mau posing maaa!!

Cik Ulya yang kebulur tapi COver!! hahha

3 dara sunti

Dari kiri : Mona, Ulya, Farra, Teya, Izyan...   Lagi sekali ulang nama.
Cuba teka siapa yang tak ada?

Yeahhhh!! aku suka  sofa tiruan ini.....!!

jangan bayangkan kami tanpa lukisan dinding itu!

Adoyaaaii.. macam sudah cemuih berposing!


Yaaah... teya tahu. Sudah cakap, tiap2 entry WAJIB ada gambar!!





lepas tu, jumpa dengan kawan teya sorang yang busuk niee.. 
Amalina Ulya !  hobi sama.. KAKI BERGAMBAR!!







Ayam penyet???


Alolololol!!!.. Cik Mona....



Huh.. Rndu plak Mrbani tgok si  E B niee.

Tapi, macam tak best sebab SyafiqahSyamsul dan AnisahNadirah tak dapat
bersama kelmarin sebab ada hal yang tak dapat dielakkan..
Tak pe laa darling... Ada masa nanti, kita jumpe lagi!! :D
 Okey.. kawan2ku sayang... Dengar teya nak cakap ni..
I LOVE u ALL....!!

So, Konklusinya....
Eratkanlah persahabatan kamu dengan rakan-rakanmu... 
Sesungguhnya eratkan ukhuwah itu sunnah Nabi kita. :)










10 comments:

amalina ulya dot pink said... http://i.imgur.com/mkiht.png

haha :)
bestnyaaa . will miss our day !

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

haha :D
yup cik ulya.. takkan dilupakan
dek ingatan!

Inani said... http://i.imgur.com/mkiht.png

uwaaa..bestnyer kuar shopim ngn kawan2..huhuhu..dapat gila2 dgn dorang huhuhu..

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

haha.. betul2..
dahla dorang pom gila2...
hahah :)

Ainn Hazwany said... http://i.imgur.com/mkiht.png

wahhhh.. best kan bila dapat hang out dengan geng.. rasa cam taknak balik. kalah lepak dengan boyyyyyfriennnddddd... !

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

betul2!
tapi, sya ta pnah pulak lpak ngn
boyfrend!
kuikui..

IDAZS said... http://i.imgur.com/mkiht.png

cumel-cumel adik-adik berposing, terus akak teringat zaman study dulu..uwaaaaaaaaaaaaaa

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

owh, ye ke kak?
say un tringat gak kat zaman sekolah!
bru je hbs sekola niee... umwaaaa..!!

nelly said... http://i.imgur.com/mkiht.png

posing comel ..^^

9n0L4 said... http://i.imgur.com/mkiht.png

kecik cinonet je cik teya ni ye. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...