Followers

Friday 11 March 2011

Operasi di SMKDLP

             SALAM... wahai pembaca!
Wuuh.. semalam aku p sekolah lama lah.. SMKDLP
rindu gler kt sekola tu, maklumlah dh 2 tahun tggal  sejak masuk Form4...
Actually mak aku yg ajak tlg cat kelas die( die guru klas adik aku) ..
aku da boring gler dok umah so, aku pun pi jer la.. 
4 Sains tu akhirnya dpt dicat dgn warna.... ehek..

Ni je gmbo yg smpat aku snap!
Rajin jugk depa ni..maklomla kelas sendiri. Aku xtolong cat pun. Hahak.. segan. 
Bkn penyegan oke? Sambil2, aku pi la round2 sekola yg telah lama aku tggal tu.. Sempat bergambo.. besalah dah semakin gila bt kje nih!

kat tangga pun jadi


alahai.. aku suke gamba ni.. kecik payung!!



aku suke snap budak nih! Geraaammmm!


Ta lama lagi jadi MODEL AKU la budak tu! siap la Aina... nanti kak bg gaji k??  ( aleh.. macamla aku ni photographer!)



Opps.. baru ngat aku jumpe MR Bani lah kat sekola tu.. tapi xsmpat nk tgkap picture budak hensem tuh! Yela kami tgh da problemsss la.. bncg pasai bnda serius!( Atiyah, jgn tensyen..)  ~ lalala.... hahahaaa~ Takpe.. nnty dye btaw aku.. aku PCAYA kat dye.. hehe.. Mamat tu kalu tgah ajar budak kawad cekap la dye.. hhehekk!  Bui bui MR Bani..

budak ni lagik..



Alaaa... aku rindu kat sekola, dah 4 bulan pun tggal.. Rindu SMKA, Rndu SMKDLP..Ermm... lagi rindu, kawan2... !!!

Oke.. sampai di sini saja. aku nak p kenduri.. Jom Join! Salam sayang semua readers.:)





  

2 comments:

9n0L4 said... http://i.imgur.com/mkiht.png

ni ke entry pertama? huhu. saje nak menyelongkar. ;)

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

@9n0L4

hehe . bukan . ada yg pertama dan kedua . tapi dah delete. kih kih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...