Followers

Saturday, 26 November 2011

Bila Teya Update Blog . . .

Assalamualaikum . 
Hai semua . Rindunya kat blog .


Teya sngat sibuk bila sekarang dah masuk semester 2 . Hampeh ! Gila susah Integration Math .


Ingat lah bahawa aku sudah penat mencari d(x) dan d(y) kau . . =='





Tolongla Teya sgt lemah Matematik , Ta tau nk buat cm ne dah ni . Nak kena cari guru persendiriankah ?
( Sorry , Cikgu Kuliah & Tutor Math saya ) 


Cikgu mmg baik , kelakar dan happy la bila kuliah dengan cikgu , tapi cikgu sangaaatt laaajuuuu  macam Ekspress Rakyat
 ( bak kata mak Teya )


Teya nak kejar tak kesampaiaann . Hmm . Risau . Amat risau . 

Doa banyak2 la Teya ye . Doa Senjata Orang Mukmin . 


Minggu ni cuti 3 hari




so Teya balik rumaah ! Haha . Eksaited apa pasai .? Petang sat lagi Teya balik matrik semula la . 


Kerja tutor , report belambak lagi menunggu kepulangan ku .
 - Mai sini , tiyah , .. . Mai sini , tiyah  
 Hahah .. XD Dasar pemalas ! 




Teya tak bawak balik buku langsung .


(buat macam aku rajin sangat kat rumah . Buat berat beg ja kalau bawak balik pun!)


Itu saja buat masa ni . Bubui ..


I miss him so much !










6 comments:

Nelly The Strange said... http://i.imgur.com/mkiht.png

rindu kamuuu !!

Cikbeyla Nabiella said... http://i.imgur.com/mkiht.png

rindu! rindu! haha
chop, result amcm syg?

✿Dear Yayah✿ said... http://i.imgur.com/mkiht.png

amboiii...sape him tu? hehehe

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

Nelly : Rindu Nelly juga !

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

Cikbeyla Nabiella : hai , rindu kan kat cik beyla . hihi . yup! result tak ok la! ):

putryteya said... http://i.imgur.com/mkiht.png

✿Dear Yayah✿ : heheh . Mr Right offcourse ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...